Opastavan median koulutukset

Sähköisen markkinoinnin kenttä muuttuu jatkuvasti. Markkinoilla on erilaisia palveluita ja monentasoisia palveluntarjoajia, joista pitäisi osata valita itselle ja omalle yritykselle se paras mahdollinen. Tuntuuko sinusta, ettei tässä tarjonnan viidakossa ole enää mitään järkeä?

Järjestämme koulutuksia ja workshop-palavereita tarjoamiimme palveluihin liittyen.

Koulutuksen kautta ymmärrät digitaalisen markkinoinnin merkityksen:

  • yrityksesi brändin rakentamisessa
  • asiakaspalvelun laadun parantamisessa
  • kassavirran lisääjänä, sekä
  • osaat tehdä onnistuneita päätöksiä palveluiden ja palveluntarjoajien suhteen
  • osaat valita oikeat kanavat tuotteiden ja palveluittesi esilletuomiseen
  • ymmärrät mediaostojesi merkityksen oikeisiin kanaviin
  • pystyt sijoittamaan mainosbudjettisi oikeisiin kanaviin

Asennamme koulutuksen yhteydessä sivuillesi seurantajärjestelmän veloituksetta ja opastamme sinulle työkalun käytön. Tämän jälkeen sinulla on käytössäsi oma ilmainen "markkinointivastaava", joka kertoo sinulle, mistä lähteistä sivuliikenteesi tulee, paljonko sinulla on kävijoitä sivuillasi, ketkä käyvät sivuillasi ja mitä he hakevat.

Hakusanamainonnan koulutus

Koulutamme sinut hakusanamainonnan ammattilaiseksi. Näin pystyt optimoimaan verkkopalvelusi ja kohdentamaan mainoksesi oikealle käyttäjäryhmälle. Koulutuksemme on jatkuvaa, olemme sinuun jatkossa yhteydessä aina, kun mainontaan tulee uusia elementtejä. Näin pystyt olemaan i oman mainontasi huippuosaaja.

Optimointi- ja kotisivujen sisältömarkkinointikoulutusta

Koulutamme sinua ylläpitämään sivustosi hakukoneiden ymmärtämässä muodossa. Näin varmistat, että yrityksesi tuotteet, palvelut ja brändi näkyvät hakutuloksissa ja että sivuston sisältö vastaa sitä, mitä asiakkaasi hakevat. Ennen kaikkea olet kilpailijoitasi edellä ja hallitset hakukoneoptimoinnin perustan. Tämä ei ole tähtitiedettä, vaan osaavaa ja helppokäyttöistä Internetin käyttöä. Sinun pitää vain tietää, mitä teet. Pidämme sinut ajan tasalla myös koulutuksen jälkeen olemalla sinuun yhteydessä aina, kun muutoksia tulee. Perussääntö on pitää asiakas lähtökohtana - ei se mitä yritys haluaa itsestään viestiä.