LinkedIn-mainonta
Tavoitat yritysasiakkaat ja huippuluokan työnhakijat. LinkedIn-mainonta on tärkeä osa markkinoijan työkaluvalikoimaa. Maksuton näkyvyys on Linkedinssä yleensä heikkoa, joten mainonta on välttämätöntä tulosten aikaansaamiseksi.
Oikein kohdennettuna tavoita halutut ammattilaiset
LinkedIn-mainonnan toimivuus perustuu tarkkoihin kohdennuksiin. Voit kohdentaa mainontaa esimerkiksi ammattinimikkeen, taitojen, koulutuksen ja kokemuksen perusteella ja yhdistelemällä näitä tavoitat täsmällisesti määriteltyjä yleisöjä.
LinkedIn-mainontaa voi kohdentaa esimerkiksi seuraavien perusteella:
- titteli
- taidot
- toimiala
- työnkuva
- käyttäytyminen omalla sivustolla
- yrityksen nimi
- sähköpostiosoitteet
LinkedIn mainonta on tehokasta ja tarkasti kohdistettavaa. Mikäli haluat ulkoistaa LinkedIn mainontaasi, olethan meihin yhteydessä.