LinkedIn-mainonta

Tavoitat yritysasiakkaat ja huippuluokan työnhakijat. LinkedIn-mainonta on tärkeä osa markkinoijan työkaluvalikoimaa. Maksuton näkyvyys on Linkedinssä yleensä heikkoa, joten mainonta on välttämätöntä tulosten aikaansaamiseksi.

Oikein kohdennettuna tavoita halutut ammattilaiset

LinkedIn-mainonnan toimivuus perustuu tarkkoihin kohdennuksiin. Voit kohdentaa mainontaa esimerkiksi ammattinimikkeen, taitojen, koulutuksen ja kokemuksen perusteella ja yhdistelemällä näitä tavoitat täsmällisesti määriteltyjä yleisöjä.
LinkedIn-mainontaa voi kohdentaa esimerkiksi seuraavien perusteella:

  • titteli
  • taidot
  • toimiala
  • työnkuva
  • käyttäytyminen omalla sivustolla
  • yrityksen nimi
  • sähköpostiosoitteet

LinkedIn mainonta on tehokasta ja tarkasti kohdistettavaa. Mikäli haluat ulkoistaa LinkedIn mainontaasi, olethan meihin yhteydessä.