Palvelumuotoilu

Asiakaskokemus koostuu kosketuspisteistä, joita asiakkaillasi on yrityksesi kanssa – oli kyseessä sitten vierailu verkkosivustollasi, asiointi verkkokaupassasi, yhteydenotto asiakaspalveluusi tai yrityksesi tarjoaman tuotteen tai palvelun hyödyntäminen.

Palvelumuotoilu

Olemme oppaasi digitaalisten palvelukokemusten luomisessa. Autamme sinua muotoilemaan ja tarjoamaan merkityksellisiä kokemuksia, jotka poistavat kitkan organisaatiosi ja asiakkaittesi väliltä.

Palvelu- ja tuotekokemus

Kehitämme palveluita, jotka perustuvat asiakkaan ja loppukäyttäjien tarpeisiin tavalla. joka tuottaa kokonaisvaltaisia palvelukokemuksia.

Palvelumuotoilulla tarkoitetaan palveluiden ja liiketoiminnan ihmislähtöistä kehittämistä, johon palvelun käyttäjä otetaan aktiivisesti mukaan. Palvelumuotoilu antaa tuotteelle kokonaisvaltaisen lähestymistavan, prosessin, menetelmät ja työkalut.

Palvelumuotoilun huomioiminen liiketoiminnassa on erityisen tärkeää etenkin silloin, kun laajennetaan toimintaa uusille alueille tuntematta asiakkaiden käyttäytymistä tai kilpailutilannetta. 

Meillä on vahva osaaminen etenkin Pohjoismaista ja venäjänkielisiltä alueilta. 

Paras palvelupolku tehdään yhdessä. Ota yhteyttä.