YouTube-mainonta

Videoiden katselu verkossa on lisääntynyt merkittävästi. YouTube on yksi maailman käytetyimmistä hakukoneista.

YouTuben merkitys markkinoinnissa

YouTube ei ole pelkästään viihdekeskus, vaan yhä useammin sieltä haetaan puhdasta faktatietoa. Kustannus tulee ainoastaan mainosvideoita katsovista asiakkaista.

YouTube-mainonta mobiilissa

YouTube-mainonnan kasvu liittyy suoraan mobiilikäyttäjin määrän kasvuun.  

Kenelle Youtube-mainos kohdistetaan?

YouTube tarjoaa erilaisia kohdistusvaihtoehtoja, joiden avulla tavoitat juuri oman yrityksesi kannalta potentiaaliset asiakkaat.

Miten YouTube-mainoksen tuloksia mitataan?

YouTuben Analytics-työkalulla on helppo seurata mainosten toimivuutta. Mainokseen voi tehdä muutoksia milloin tahansa, minkä lisäksi voit näyttää useita mainoksia yhtä aikaa. Siten näet, mikä niistä toimii parhaiten.

Mitä mainokset maksavat?

Mainontaa hallitaan päiväbudjetilla, joten voit käyttää sen verran rahaa kuin sinulle sopii. Lisäksi maksat vain silloin, kun mainoksesi sitouttaa käyttäjän.

Tunteet ovat suurin tekijä ostopäätöksessä. Usein perustelemme ostoksen itsellemme järkisyillä, ostotäätös on jo syntynyt tunnepohjaisista syistä johtuen. Video on erittäin tehokas tapa vedota tunteisiin ja saada viesti välittymään. Panostaessasi videoon, muista myös panostaa siihen, että video saadaan kohdeyleisösi eteen.

meiltä yritys- ja mainosvideot

Yritysvideo tiivistää yrityksen brändin ja halutun sanoman tehokkaasti ja näyttävästi.